komt alvast in de stemming #oranje

Tags: grolsch, oranje
Dit bericht is geplaatst
op dinsdag, 5 juni 2012 om 18:49 en hoort bij Nou die maakt wat mee!!.
Je kunt reacties volgen met de RSS 2.0 feed.
Je kunt een reactie achterlaten, of een trackback plaatsen vanaf je eigen site.