Als ik dit zo zie.. dan wordt dit hem #beetle

heerlijk om zo de buiten kleur terug te zien in het interieur.
Dit bericht is geplaatst
op donderdag, 14 februari 2013 om 19:29 en hoort bij New Beetle.
Je kunt reacties volgen met de RSS 2.0 feed.
Je kunt een reactie achterlaten, of een trackback plaatsen vanaf je eigen site.